Фејсбук страна

понедељак, 15. новембар 2010.

3. ПОРУКА: КАКВУ ПОРУКУ ПРИМАОЦИ ТРЕБА ДА ЧУЈУ? /ОБЛИКОВАЊЕ УСМЕРЕНЕ ПОРУКЕ/

ДЕВЕТ ОСНОВНИХ ПИТАЊА

3. ПОРУКА: КАКВУ ПОРУКУ ПРИМАОЦИ ТРЕБА ДА ЧУЈУ? /ОБЛИКОВАЊЕ УСМЕРЕНЕ ПОРУКЕ/

Да бисмо допрели до различите публике морамо креирати и дизајнирати скуп убедљивих порука. Иако се ове поруке морају базирати на истинама, оне се морају срочити сваки пут другачије за различиту публику а у зависности од тога шта публика жели да чује.
У приступу различитим примаоцима основно је прилагодити поруку како би била препозната и у потпуности схваћена.
Ваша порука мора садржати две основне компоненте:
  • апел на оно шта је исправно и
  • апел на интересе саме групе којој се обраћате.
а) Која је основна порука коју желите пренети?
б) Како ћете преобликовати ту поруку за различите циљане групе?
Дакле, важно је да проблем преточите у јасну поруку, пажљиво кројену за специфичну групу којој се обраћате.


Нема коментара: