ДЕВЕТ ОСНОВНИХ ПИТАЊА
4. ПРЕНОСИОЦИ ПОРУКЕ: КО ПРЕНОСИ ПОРУКУ? НА КОЈИ НАЧИН „УРУЧИТИ“ ПОРУКУ?
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgOwIvvp808b9Y6X2cWr2kPuOUQr41SFGxA-rZEfbGWm57q9sTmohmIpVcVpZUCCnRNhnQfMVG24gCTQiRmkt1CHfGMdXVLNsE6Bb3doq6VO3Xp_KAvcy17MZdQpKvkCZaL2rcvhyqMTO-S/s200/javnozagovaranje-14.jpg)
У неким случајевима ово морају бити стручњаци с већ изграђеним угледом. У другим случајевима пак можемо ангажовати аутентичне личности које ће говорити из личног искуства. Шта нам треба да бисмо „наоружали“ разашиљаоце порука довољним бројем информација и оснажили њихов осећај заговарања?
а) Ко су најбољи разашиљаоци поруке за различиту публику?
б) Како ћете их укључити?
ц) Шта ови људи треба да имају да би ефективно и с неопходном сигурношћу преносили поруку?
Иако стручњаци уносе много техничког знања, обични људи погођени специфичним проблемом често имају много више личног утицаја.
Постоје различити начини одашиљања поруке - у распону од “љубазног“ јавног уверавања до разговора „у четири ока“. Потребно је, од прилике до прилике, проценити шта ће бити делотворније.
Нема коментара:
Постави коментар