Фејсбук страна

уторак, 16. новембар 2010.

6. ДОСТАВА: КАКО ИХ МОЖЕМО НАТЕРАТИ ДА ТО ЧУЈУ?

ДЕВЕТ ОСНОВНИХ ПИТАЊА

6. ДОСТАВА: КАКО ИХ МОЖЕМО НАТЕРАТИ ДА ТО ЧУЈУ?

Има пуно начина да се достави порука јавног заговарања. Од лобирања до директне акције и разговора „очи у очи“. Које средство ће бити најефективније, то зависи од конкретне ситуације. Кључна ствар је да се оне процењују и примене на најбољи начин, понекад и упличући их све заједно у победничку „мешавину“.
Које су специфичне тактике најбоље за преношење поруке?


  • Директно лобирање доносиоца одлука?
  • Медији?
  • Мобилизација људи?
  • Директне акције (демонстрације, протестни скупови, итд.)?
  • Правно заступање?
Стратегија јавног заговарања ће врло често користити комбинацију претходних тактика јер једна другу оснажују. Ако се ради у коалицији, онда различите чланице могу преузети различите акције, сходно њиховој стручности, искуству и стилу.

Нема коментара: