ДЕВЕТ ОСНОВНИХ ПИТАЊА
6. ДОСТАВА: КАКО ИХ МОЖЕМО НАТЕРАТИ ДА ТО ЧУЈУ?
Има пуно начина да се достави порука јавног заговарања. Од лобирања до директне акције и разговора „очи у очи“. Које средство ће бити најефективније, то зависи од конкретне ситуације. Кључна ствар је да се оне процењују и примене на најбољи начин, понекад и упличући их све заједно у победничку „мешавину“.
Које су специфичне тактике најбоље за преношење поруке?
- Директно лобирање доносиоца одлука?
- Медији?
- Мобилизација људи?
- Директне акције (демонстрације, протестни скупови, итд.)?
- Правно заступање?
Стратегија јавног заговарања ће врло често користити комбинацију претходних тактика јер једна другу оснажују. Ако се ради у коалицији, онда различите чланице могу преузети различите акције, сходно њиховој стручности, искуству и стилу.
Нема коментара:
Постави коментар