Једна од техника заговарања за заустављање продаје Телекома Србије је лобирање.
Ова техника може вам помоћи да одаберете особе које су кључне и неопходне за ваш успех пре него да покушате деловати на све доносиоце одлука и све секторе друштва.
Ово се врши из два разлога и то да решимо постојећи проблем и да унесемо промене.
Пре него што кренете са процесом заговарања потребно је да имате потребно знање о самом проблему. Такођер се морате упознати и са процесом доношења одлука, односно требате знати ко су кључне особе које требате лобирати.
Лобирање се може описати као уметност убеђивања а представља низ акција којима је циљ извршити утицај на доносиоце одлука (у овом случају на Владу Републике Србије).
Лобирање је писмено и усмено комуницирање и убеђивање људи на одређеним позицијама да своју политичку моћ искористе за одређено деловање.
Ово се врши из два разлога и то да решимо постојећи проблем и да унесемо промене.
Лобирање обично значи контакт са званичним телима као што су државни органи, локалне власти као и представници међународних влада или организација.
Нема коментара:
Постави коментар