ЗАУСТАВИМО ПРОДАЈУ ТЕЛЕКОМА

Ово је блог за све оне који се противе продаји Телекома Републике Србије. Покажимо властима да нам је доста распродаје Србије и гажења нашег достојанства. Сви који се противе продаји Телекома а имају профил на Фејсбуку нека се пријаве.

Странице

  • Почетна
  • Последице продаје телекомуникационе инфраструктуре...
  • Видео

Фејсбук страна

Видео



Пошаљи ово имејломBlogThis!Дели на X-уДели на Facebook-уДели на Pinterest-у
Почетна
Пријавите се на: Постови (Atom)

Основни подаци о мени

Моја слика
Пробуди се Србијо
Србија, Србија, Serbia
Ово је блог за све оне који желе да се Србија пробуди јер Србија нема алтернативу.
Прикажи мој комплетан профил
Follow this blog

Пратиоци

Архива чланака

  • ▼  2010 (38)
    • ▼  новембар (25)
      • Неки задаци јавног заступања за обуставу продају Т...
      • Петиција ка средство
      • Образац за анализу циљане публике
      • Листа за проверу избора задатка јавног заступања
      • Надгледање и оцена успешности кампање јавног загов...
      • Изјава о циљу и постављање задатака
      • РАЗЛИЧИТИ ОБЛИЦИ ЗАЈЕДНИЧКОГ ДЕЛОВАЊА
      • НОРМЕ УНУТАР КОАЛИЦИЈЕ: ОСНОВНА ПРАВИЛА ЗА СТВАРАЊ...
      • ДИНАМИКА ОДНОСА УНУТАР КОАЛИЦИЈА
      • ОСНОВЕ ЗА СТВАРАЊЕ КВАЛИТЕТНЕ АКЦИЈЕ ЈАВНОГ ЗАГОВА...
      • 9. РАСПОРЕД АКЦИЈЕ: КАД ЋЕ СЕ ШТА РАДИТИ?
      • 8. СПОЉАШЊЕ ОКРУЖЕЊЕ: КОЈЕ СУ МОГУЋНОСТИ И ИЗАЗОВИ...
      • 7. ОСТАЛА ПУБЛИКА: КО СУ ИНТЕРЕСНИ ПАРТНЕРИ?
      • 6. ДОСТАВА: КАКО ИХ МОЖЕМО НАТЕРАТИ ДА ТО ЧУЈУ?
      • 5. САРАДЊА: КО НАМ МОЖЕ ПОМОЋИ?
      • 4. ПРЕНОСИОЦИ ПОРУКЕ: КО ПРЕНОСИ ПОРУКУ? НА КОЈИ Н...
      • 3. ПОРУКА: КАКВУ ПОРУКУ ПРИМАОЦИ ТРЕБА ДА ЧУЈУ? /О...
      • 2. ЦИЉАНА ПУБЛИКА: ПРЕМА КОМЕ ЈЕ АКЦИЈА УСМЕРЕНА? ...
      • 1. ЦИЉЕВИ : ШТА ЖЕЛИМО ПОСТИЋИ?
      • Девет основних питања кампање јавног заговарања за...
      • Темељи стратегије јавног заговарања за ЗАУСТАВЉАЊЕ...
      • Умрежавање и коалиције за ЗАУСТАВЉАЊЕ ПРОДАЈЕ ТЕЛЕ...
      • Лобирање за ЗАУСТАВЉАЊЕ ПРОДАЈЕ ТЕЛЕКОМА
      • Шта је јавно заговарање за ЗАУСТАВЉАЊЕ ПРОДАЈЕ ТЕЛ...
      • Како да позовете пријатеље да се придруже кампањи ...
    • ►  октобар (13)

Популарни постови

  • Како да позовете пријатеље да се придруже кампањи ЗАУСТАВИМО ПРОДАЈУ ТЕЛЕКОМА
    Када се придружиш кампањи притиском на тастер Свиђа ми се   на адреси http://www.facebook.com/zaustavimoprodajutelekoma уради следеће: Пр...
  • Балкан магазин: Отворено писмо Борису Тадићу поводом продаје Телекома
    среда, 07. април 2010. БЕОГРАД - Одлука Владе Србије да се приступи продаји “Телекома Србија”, коју сте јавно подржали, је стратешка ...
  • Надгледање и оцена успешности кампање јавног заговарања
    Надгледање и оцена успешности се одвијају током читавог процеса јавног заступања. Пре предузимања кампање јавног заступања, важно је одлучи...
  • Неки задаци јавног заступања за обуставу продају Телекома Србије
    Неки задаци јавног заступања за обуставу продају Телекома Србије могу да буду: Потписати петицију за обуставу продаје Телекома Србије на нај...
  • Google обавештење - продаја Телекома
    Блогови 4 нова(их) резултата за продаја Телекома   Pečat magazin - List slobodne Srbije » Novi broj » Broj 137Pečat ... Аутор Uredništvo Sr...
  • Листа за проверу избора задатка јавног заступања
    Критеријум 1. Постоје ли квалитативни или квантитативни подаци који показују да ће задатак поправити ситуацију? 2. Да ли је задатак достижан...
  • Образац за анализу циљане публике
    Тема јавног заступања ____________ Циљана публика _____________________ Оцена циљане публике (1 = лоше . .  . 5 = одлично): Ниво познавања...
  • НОРМЕ УНУТАР КОАЛИЦИЈЕ: ОСНОВНА ПРАВИЛА ЗА СТВАРАЊЕ ЈЕДИНСТВА
    РАЗУМЕВАЊЕ 1. Сваки члан коалиције треба да зна како остали чланови долазе до одлука и да разуме последице тог процеса при раду у коалицији ...
  • Шта је јавно заговарање за ЗАУСТАВЉАЊЕ ПРОДАЈЕ ТЕЛЕКОМА?
    Једна од дефиниција заговарања је: јавно заговарање је скуп организованих напора и активности грађана и њихових организација који, уз упот...
  • Девет основних питања кампање јавног заговарања за ЗАУСТАВЉАЊЕ ПРОДАЈЕ ТЕЛЕКОМА СРБИЈЕ
    Успешна стратегија јавног заговарања даје одговоре на девет кључних питања: 1. ЦИЉЕВИ : ШТА ЖЕЛИМО ПОСТИЋИ? 2. ЦИЉАНА ПУБЛИКА : ПРЕМА КО...

Укупно приказа странице

Тема Једноставно. Омогућава Blogger.